Yönetim ve sakin panelleri, çağrı merkezi ve anlık bildirimlerle şeffaf ve hızlı iletişim kuruyoruz.
KVKK’ya uygun erişim kontrollü sistemlerde; yedekleme ve loglama politikalarıyla saklanır.
Form/portal akışlarında aydınlatma metni gösterilir; gerekiyorsa açık rıza alınır ve kayıt altına alınır.
Standartta ≤4 saat ilk yanıt; SLA tablosunda kapanış süreleri raporlanır.
Portal, E‑posta, SMS, WhatsApp ve çağrı merkezi; tercih yönetimi kullanıcıda.
Sözleşme/aydınlatma kapsamındaki amaçlar ve gerekli güvenlik önlemleriyle, yasal dayanak varsa paylaşılır.
Saklama süreleri dolunca ilgili kayıtlar güvenli şekilde silinir/anonymize edilir.
SLA uyum tablosu, kanal bazlı istatistikler ve memnuniyet skoru.
Güven ve sonuç odaklı iş birliklerimizden bazılarını paylaşıyoruz.

